Tuesday 7 June 2011

~Yehaa..gorgeos...May is Coming~!!!!!!!!!!

Hahaha....ada apa yg special Bulan Mei......banyak yang istimewa tau..nak share ngan you all...Especially buat yang bergelar Mummy/Ibu/Mama/Mak..of course ler.."Mother's Day"...buat my mom happy mother's day...thanks for everything..and we love you forever..and untuk diriku sendiri..hehehe..hmm busy punya la busy..mother's day that day aku bagi chocklate cake ajer...and then aku and my siblings present for my mom blouse..hehehe..she love it!!..
FOR ALL MOM'S "HAPPY MOTHER'S DAY"...
Ok ada lagi..ada lagi yang special nih....hehe (@_@)..13/5/2011... it's my besday..huhuhu..yg ke......biarlah rahsia..hehehe...itu la keistimewaannya bulan mei ni kan...(^_*)..nak kater happening tu tak ler jugak..ala biasa2 ajer....tak celebrate pun..huhuhu...
But!!! yang bestnya..hehe Mr Hubby belanja makan kat Hamidiah...uisshh dah lama aku nak makan nasik kandaq..yummy!!!!!dah dapat Ya Allah..sedappppnya..opppsss..jangan salah faham bukan sedap makan FREE yer..huhu..(^_*)..but seriously memang sedappp perghhhh!!!..meletup.. Hmm ada lagi..ni aku nak share ngan korang semua...kui..kui..seumo idup aku ler..aku tak pernah pun pegi karaoke..teringin tu ada..tapi tak sampai..tapi tahun ni..haishh..Mr Hubby bawa aku pi karaoke...mula tu kekok la jugak...tapi aku wat tak tau ajer...control lagi...adoooii org pilih lagu jap ajer..aku sampai 1/2 jam..dahsyattt...ala slamber ajer... Menyanyiii!!!!!! perghhhh jangan cakap ler...aku pun tak tahu...tapi memang best la...tak tahu nak kata apa..maklumlah first time xperiance..hehe (^_^)..tapi aku nyanyi la satu lagu buat Mr Hubby....."Luahan Hati"...best tu...cerita aku betul2 minat kat Mr Hubby waktu mula2 tu.....tak nak citer rahsia..hehe ..Mr Hubby..punya la semangatnya menyanyi...adoooiii dengan penuh perasaan..kalau la boleh ambil gambo kan best kongsi sekali..rugi2...memang happening..... ok lah you all....sampai sini dulu..cerita ceriti aku nih..nanti aku sambung lagi.........(@_@)..