Tuesday 7 June 2011

Don't Ever-Ever easily trust PEOPLE..

Wednesday 8/6/2011 Don't get yourself into some trouble that you all feel can actually avoid..
Hye all...hmmm aku harap melalui pengalaman aku sendiri nih..dapat la kita share samer yer...mostly dalam persahabatan..hmm..tipu..tipu..tipu..ok TIPU, actually it's really happened to me.....warghhh!!!!!..but it's not really worst..."SAD". "Kenaper....why!!!!.." Hmmm biasa la kan cinta & persahabatan sesuatu yg berbeza kan..berdasar pengalaman aku ler kan, pengkhianatan dalam persahabatan lebih menyakitkan dan membuatkan kita mudah membenci orang...tul tak????.. (@_@) sebab aku nih..habit tau..bila dah kawan tu aku cepat percayakan orang tu 100% deep in my heart.. cepat sangat trust orang...Jadi bila dikhianati aku rasa...adoooiiii sakitnya hati..."Feel like kicking someone Ass"..
Till now,???? hmm aku dah malas nak carik kawan baik lagi or what so ever..kawan tu adala..tipu la kan tak da kawan...huhu..but nnot to close lah..means aku dah tak percayakan anyone untuk kongsi apa ajer masalah or cerita...aku lebih rela simpan sorang2 or share with my Mr Hubby ler...saper lagi..hehehe most of the time..lagi baikkan....hmm inilah bila dikatakan bila ditikam dari belakang, or busuk hati dengki dalam diam..itu lagi bahaya...bak kata orang kan.."Being nice infront of us, act nicely, treat aku in "SMILING FACE"..tak guna tul...tapi kat dalam hmm punya lah busuk hati tu,...busuk lagi dari kentut..kalau human like that la kan...bukan setakat muka..namanya pun harus dihapuskan dari kamus persahabatan. "I don't really mind if you are actually don't like me, but just being honest with what you feel.....I don't like human like that..HIPO...auuchhhhh!!!!!!" Aku rasa nak cakap cam tu lah kat human yang hipo kat aku..baiklah kononnya..pirrraaahhhhh!!!!!!!bila something happened she betrayed me..siap lagi menjaja-jaja cerita yang tak betul..creat sendiri..time tu lah baru aku tau..sapa dia...keluar habis semua busuk yang ada.. "HURT then HATE".. hmm bahayakan...!!! that fact. Aku benci tetap benci..tapi bila marah ajer la...kalu boleh simpang la jgn lagi ketemu dengan pepijat cam tu....marah2 pun boleh lagi cool...malas nak dendam..but please...jgn kau datang lagi.. so you guys...please don't easily trust people, you never know what really in their hearts..just be carefull..jangan jadi macam aku yang kecewa sampai tak nak ada kawan baik..cukup sekadar kawan biasa ajer.. Bukan senang nak kenal orang yang betul2 boleh dipercayai..tapi dapat kawan kawan mcm nih senang lah..last2 kita yang jahat..jangan percaya org 100% simpan seikit ruang untuk untuk kita curiga supaya kita lebih bersedia jika dikhianati... Got What I mEaNs....!!! Hmm berkawan biar berpada..jangan baik sangat..dan jangan jahat sangat..It's means...biar berpada-pada..nanti kita pulak yang kena pijak kepala.......huhuhuh (@_@)..tapi itu lah lumrah...